معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مردم و مسئولان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای محدودیت ها جدی باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در کشور، گفت: با وجود آغاز واکسیناسیون در کشور مردم و مسئولان سهل انگاری نکنند و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت ها را رعایت و اجرا کنند.

(آذربایجان غربی/اقتصادآینده/نعیمی) علی مصطفوی در اولین جلسه واکسیناسیون کرونا در استان ، ضمن قدردانی از تلاش پزشکان و کادر درمانی در ارائه خدمات به بیماران و بویژه مبتلایان به کرونا، گفت: این عزیزان در خط اول مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و بر اساس اولویت بندی های انجام شده در مرحله اول کادر درمانی و پزشکان بویژه کادر درمانی بخش آی سی یو در اولویت اول دریافت واکسن کرونا قرار دارند. 

وی ادامه داد: روند واردات واکسن در کشور آغاز شده و تا زمان تولید واکسن کرونا داخلی ادامه خواهد داشت و این واکسن ها بر اساس اولویت ها تزریق می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: با وجود آغاز واکسیناسیون در کشور مردم و مسئولان سهل انگاری نکنند و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

مصطفوی از صدا و سیما و رسانه ها خواست همچون گذشته مردم را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ترغیب کنند. 

 انتظار مهدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت:   تا کنون ۳ هزار و ۸۳۰ واکسن در اختیار استان قرار گفته است و طبق اولویت بندی ابلاغی تزریق می شود.معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مردم و مسئولان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای محدودیت ها جدی باشند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید