کسب رتبه نخست اهدای کتاب در آذربایجان شرقی توسط مردم مراغه

کسب رتبه نخست اهدای کتاب در آذربایجان شرقی توسط مردم مراغه

 

افشین نجفقلی دوست اقتصاد آینده آذربایجان شرقی (مراغه) :  معاون استاندارآذربایجان شرقی و فرماندار مراغه گفت: طبق ارزیابی های اداره کل کتابخانه های عمومی استان، امسال مردم شهرستان با اهدای ۱۲ هزار جلد کتاب رتبه نخست اهدای کتاب را در استان دارند.

 

سیدعلی موسوی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مراغه اظهار داشت: امسال ۱۰ خیر فرهنگ دوست مراغه این تعداد کتاب را در زمینه های مختلف به کتابخانه عمومی شهرستان اهدا کردند و در این زمینه شاهد استقبال از سوی مردم با فرهنگ هستیم.

 

وی گفت: تربیت کتابخوان و تشویق مردم به کتابخوانی این روزها بیشتر از گذشته در جامعه احساس می شود و موضوع تربیت کتابخوان از ایجاد کتابخانه مهمتر است.

 

وی افزود: ایجاد و راه اندازی ایستگاه کتابخانی در راه آهن، ترمینال، فرودگاه و برخی از پارک ها و اماکن عمومی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی ضروری است.

 

فرماندار مراغه تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بخشداری ها و پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها برای راه اندازی کتابخانه پای کار آیند.

 

در این جلسه فیاض رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه به ایجاد و راه اندازی گذر فرهنگی در شهرستان اشاره کرد.

 

همچنین ناظم عزیزی سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه در این جلسه پیشنهاد ایجاد کافه کتاب در کنار نگارخانه افرازه مراغه را داد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید