کد خبر: 273820
۰
۰
نسخه چاپی

شناسایی اولین مورد کرونای انگلیسی کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش اقتصادآینده نیوز رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ظهر یکشنبه با اشاره به شناسایی اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان، گفت: یکی از هم استانی‌ها با سن ۳۴ سال در تاریخ چهارم بهمن ماه با تشخیص بیماری غیر کرونایی در اهواز بستری و در تاریخ ۱۸ بهمن با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص و به خانه‌اش در دهدشت مراجعه کرده و تا ۲۴ بهمن در منزل تحت درمان بوده است.

پرویز یزدان پناه افزود: این بیمار در روز ۲۵ بهمن به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مراجعه و با تشخیص کرونا و درگیری ریوی بستری می‌شود.

وی ابراز داشت: به دلیل وخامت اوضاع در تاریخ ۲۹ بهمن به بیمارستان شهید جلیل انتقال داده می‌شود و روز ۸ اسفند در بخش مراقبت‌های ویژه فوت می‌کند.

یزدان پناه گفت: با شک به کرونای انگلیسی نمونه به تهران فرستاده شد که جواب نمونه مثبت اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: وضعیت کرونایی استان در یک شرایط شکننده و ناپایدار قرار گرفته و در صورت عدم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، تبعات خطرناکی پیش روی مردم استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان استان به ۴۴۹ نفر رسیده است.

یزدان پناه تصریح کرد: ۱۳۵ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۳۸ نفر مبتلای قطعی و ۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید