کد خبر: 273838
۰
۰
نسخه چاپی

واکنش پلیس رباط کریم به نشر ویدئو حمله مرد پرندی با شوکر به یک زن

سرهنگ مهدی سرپناه در گفتگو با خبرنگار مهر، از دستور ویژه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم جهت رسیدگی به پرونده چالش برانگیز یک زن و مرد در فضای مجازی، که منجر به دستگیری عامل ضرب و جرح شده بود خبر داد و اظهار داشت: تنها چند ساعت بعد از انتشار ویدئو زیر گرفتن و حمله مرد ساکن پرند با شوکر به یک زن در فاز ۲ پرند فرد توسط پلیس رباط کریم دستگیر شد.

وی گفت: این ویدئو در فضای مجازی بازتاب گسترده ای پیدا کرده بود و پرونده پس از سیر مراحل اولیه در اختیار مقام قضائی قرار خواهد گرفت.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران عنوان داشت: پلیس و دستگاه قضائی رباط کریم بارها اعلام کرده اند که در برابر چنین افرادی تعلل نخواهند کرد.

بر اساس این گزارش ساعت ۲ بامداد روز گذشته یکی از ساکنان پرند در خیابان آفتاب نزدیک خیابان کوهستان و پارک فدک، با شوکر به یک زن حمله کرده و در نهایت آن زن را با ماشین زیر گرفت و از صحنه متواری شده بود.

گفتنی است که شاهدان عینی اذعان داشته اند که مردم مهاجم چند تن از مردمی که برای دفاع از این زن جمع شده بودند را نیز با شوکر مورد حمله قرار داده بود که در نهایت با دخالت مردم زن جان سالم به در برده است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید