جانبازان ، الگوی صبر، ایستادگی و مقاومت هستند

جانبازان ، الگوی صبر، ایستادگی و مقاومت هستند

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : عباس پورحسن در دیدار با «خسرو سلیمی نیا» و «محمد ابراهیم علیپور» دو تن از جانبازان 70 درصد هشت سال دفاع مقدس بر دیدار با جامعه ایثارگری و رسیدگی به وضعیت این عزیزان، به عنوان یک وظیفه ملی و دینی تأکید کرد.

رسیدگی به وضعیت جانبازان 70 درصد یک وظیفه ملی است

 عباس پورحسن در دیدار با «خسرو سلیمی نیا» و «محمد ابراهیم علیپور» دو تن از جانبازان 70 درصد هشت سال دفاع مقدس بر دیدار با جامعه ایثارگری و رسیدگی به وضعیت این عزیزان، به عنوان یک وظیفه ملی و دینی تأکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه فداکاری و ایستادگی جانبازان در طول زندگی بعد از گذشت سالیان متمادی قابل ستایش است افزود: جانبازان 70 درصد با توجه به وضعیت خاص جسمانی نیازمند درک و توجه ویژه هستند.

پورحسن در ادامه تصریح کرد: هر کدام از جانبازان صلابت و استواری خاص خود را در اعتلای نام ایران و پرچم عزت، اقتدار و عظمت نظام اسلامی به تصویر می کشند و الگوی صبر، ایستادگی و مقاومت هستند.

وی افزود: شما با جهاد در راه خدا به درجه رفیع جانبازی نائل شدید و اعضا و جوارح خویش را تقدیم کردید و بعد از آن سال ها رنج مجروحیت را به جان خریدید و صبر نمودید و پای اعتقادات و ارزش های قلبی تان ایستادگی کر که این امر ستودنی است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید