کد خبر: 273914
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

سرقت تجهیزات روشنایی؛ مانع اصلی اجرای طرح ساماندهی روشنایی فضاهای شهری قدس اجرای مجدد نورپردازی زیرگذر چیتگر شهرقدس

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس با اشاره به نورپردازی مجدد زیرگذر چیتگر، گفت: سرقت تجهیزات و لوازم روشنایی مشکلات عدیده ای را بر سر راه اجرای طرح ساماندهی و اصلاح روشنایی بوستان ها، میادین، بلوارها و فضاهای شهری قرار داده است که با وجود اجرای این طرح، فضاهای شهری را در خاموشی دوباره فرو می برد.

 سرقت تجهیزات روشنایی؛ مانع اصلی اجرای طرح ساماندهی روشنایی فضاهای شهری قدس اجرای مجدد نورپردازی زیرگذر چیتگر شهرقدس

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، رضا غزاله رییس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری طرح ساماندهی و اصلاح روشنایی بوستان ها، میادین، بلوارها و فضاهای شهری در دستور کار این اداره قرار گرفته و بسیاری از اماکن یادشده از حیث روشنایی ساماندهی گردیده است.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس تصریح کرد: در این میان سرقت تجهیزات و لوازم روشنایی مشکلات عدیده ای را بر سر راه اجرای این طرح قرار داده است که فضاهای شهری را در خاموشی دوباره فرو می برد.

غزاله افزود: هرچند با استفاده از راهکارهای فنی و استفاده از برج های نوری به جای پایه چراغ به مقابله با این معضل پرداخته ایم، اما باز هم شاهد سرقت تجهیزات روشنایی در سطح شهر هستیم که نیازمند اتخاذ تدابیر لازم از سوی مراجع ذیربط می باشد.

وی با بیان اینکه تجهیزات روشنایی برخی از زیرگذرهای سطح شهر چندین مرتبه مورد سرقت واقع شده و راه اندازی مجدد گردیده است، بیان داشت: در آخرین مورد نیز پس از سرقت تجهیزات روشنایی زیرگذر چیتگر، نورپردازی مجدد این محور در راستای ارتقای ایمنی و سهولت تردد شهروندان، توسط اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس اجرایی گردید.