برگزاری نخستین جشنواره‌‌ی منطقه‌اي فیلم‌های 100 ثانیه‌ای آب و انرژی

برگزاری نخستین جشنواره‌‌ی منطقه‌اي فیلم‌های 100 ثانیه‌ای آب و انرژی

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : فراخوان نخستین جشنواره‌‌ی منطقه‌اي فیلم‌های 100 ثانیه‌ای آب و انرژی با همکاری وزارت نیرو و دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران همزمان با روز جهانی محیط زیست اعلام شد.

این جشنواره با شعار «100 ثانیه برای آب و انرژی» و با محوریت ارزش زیست‌محیطی آب و انرژی، ارزش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آب و انرژی، تغییر اقلیم، آب و انرژی، نقش رسانه در آموزش و مدیریت مصرف بهینه‌ی آب و انرژی و دسترسی به آب سالم و انرژی پایدار توسط وزارت نیرو برگزار می‌شود.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز از هنرمندان و علاقه‌مندان تبریز و استان آذربایجان‌شرقی دعوت می‌کند در این جشنواره شرکت کنند. علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام در وب‌سایت www.100-we.ir  آثار خود را بارگذاری کنند.

مهلت ارسال آثار از ابتدای اسفند 99 تا پایان فروردین 1400 است و در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی (جمعا 9 برنده) برای نفرات اول، تندیس جشنواره و مبلغ 1000 دلار به بهترین فیلم ساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی، برای نفرات دوم تندیس جشنواره و مبلغ 700 دلار به فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی و برای نفرات سوم تندیس جشنواره و مبلغ 300 دلار به فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی اهدا خواهد شد.

موضوعات رویداد این جشنواره شامل فیلم کوتاهShort Film، انیمیشن animationو فیلم مستند  Documentary film می‌شود.

اهداف این رویداد را آگاهی‌‌بخشی درخصوص اهمیت مدیریت مصرف آب و انرژی در جهت حفظ محیط زیست، تبیین نقش بهره‌برداری بهینه از منابع آب و انرژی در توسعه پایدار، ترغیب جامعه به مدیریت مصرف آب و انرژی در زمان بحران‌های فراگیر، آشنایی با نحوه تولید، انتقال و توزیع انرژی و آشنایی با نحوه‌ی جمع آوری، استحصال، فرایند انتقال، تصفیه و توزیع آب تشکیل می‌دهند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید