کد خبر: 274061
۰
۰
نسخه چاپی

متعجبم چرا داوران سیستم رادیویی ندارند

به گزارش اقتصادآینده نیوز صمد مرفاوی عصر دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان اظهار داشت: ما می‌دانستیم بازی سختی مقابل مس رفسنجان درپیش داریم چون مس شرایط خوبی به لحاظ فنی داشت و می‌خواستیم پیروز میدان باشیم تا شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

وی افزود: در دقایق اول بازی، یک موقعیت خوب داشتیم. در ادامه بازی متعادل شد و بعد متأسفانه در یک شروع مجدد گل خوردیم. بازیکنان بعد از گل مقداری از لحاظ روحیه تضعیف شدند اما در نیمه دوم بهتر شدیم و بخشی از آن چیزی که در رختکن گفته بودیم را بازیکنان انجام دادند و به گل رسیدیم اما به پیروزی نرسیدیم.

مربی تیم استقلال ادامه داد: ما برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم اما تیم حریف مقداری بسته بازی کرد و شرایط بازی را سخت کرد و نتوانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم برای بازی‌های آینده استقلال نتیجه بهتری کسب کنیم.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال مشکل بدنسازی دارد؟ گفت: اگر مشکل بدنسازی داشتیم که تا دقیقه آخر حمله نمی‌کردیم. ارسلان مطهری در دقایق آخر توانست موقعیت گل ایجاد کند. اگر مشکل بدنی داشتیم که تا آخر به دنبال بردن نبودیم، ما بیشتر از مس دوندگی داشتیم و تیم مس رفسنجان در زمین خودش بازی می‌کرد و می‌خواست از ضد حملات استفاده کند. ما تعویض‌هایمان را انجام دادیم. تعویض را برای این موقع گذاشتند اگر تاکتیکی یا سیستمی عوض شود، آن بازیکن جابجا شود و به نظرمن سوال شما به جا نبود.

مربی تیم استقلال درباره فوتبال استان کرمان گفت: من در کرمان مربی‌گری کردم. کرمان پتانسیل بالایی دارد و در ورزش به خصوص فوتبال تیم‌هایی که داشته خوب بوده اند. ورزشگاهی که در کرمان در حال بهره‌برداری است، توانمندی‌های این استان را نشان می‌دهد. امیدوارم تیم‌های استان کرمان در فوتبال کشورمان عملکرد بهتری داشته باشند و در فوتبال کشورمان بیشتر نمایان شوند.

مرفاوی درباره عملکرد داوری در این بازی گفت: من واقعاً تعجب می‌کنم که در کمیته داوران، چطور داوران سیستم رادیویی ندارند. در هجده قدم یک حرکت مشکوکی وجود داشت اما اگر اتفاقی می‌افتاد، داور خط می‌توانست اعلام کند اما سیستم رادیویی ندارند. تعجب می‌کنم تیم مس رفسنجان با این نوع فوتبالی که بازی می‌کند، نباید توپ جمع‌کن‌هایش توپ را دیر بدهند؛ چرا باید این اتفاق بیفتد؟ متأسفانه من داور را در این بازی مقتدر ندیدیم و خیلی از سوت‌هایی که زد، تعادل نداشت و متعجبم چرا داوران سیستم رادیویی ندارند. داور چهارم هم به من گفت این تقصیر ما نیست. پس با این وجود، داور خط را برای چه گذاشتند؟

وی افزود: من از این کار کمیته داوران تعجب می‌کنم. اگر هم حرفی بزنیم، می‌گویند دارند داور را تضعیف می‌کنند. در صورتی که خودشان دارند خودشان را تضعیف می‌کنند، امیدوارم شرایط فوتبال بهتر شود. فدراسیون باید به این چیزها توجه کند. باید کسی در ریاست فدراسیون باشد که به حرف خود عمل کند. او مثلاً باید ببیند که چرا داوران سیستم رادیویی ندارند. امیدوارم این مسائل در فوتبال حل شود.

مربی تیم استقلال درباره حواشی تیمش نیز گفت: ما داریم کار خود را انجام می‌دهیم و مشکلات درون‌خانوادگی خود را داریم و مدیران در حال برطرف کردن مشکلات هستند. اگر هم مشکلاتی وجود داشته باشد بین خودمان حل می‌شود. تمام فکر و تمرکز خود ما روی بازی‌های خودمان است تا شرایط خود را بهتر کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید