کد خبر: 274159
۰
۰
نسخه چاپی

نام شهید فهمیده در جهان طنین‌انداز آزادی و آزادگی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز، عزیزالله شهبازی ظهر سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهیدان فهمیده که به مناسبت سالگرد درگذشت پدر و مادر شهیدان صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان فهمیده و والدین وی اظهار کرد: نام پر افتخار شهید محمدحسین فهمیده نه تنها در کشورمان بلند آوازه است بلکه در دنیا و میان نهضت‌های آزادی خواه جهان، الگو و اسطوره است.

وی ادامه داد: بر مبنای اصول قانون اساسی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، راه استقلال و آزادی را طی می‌کنیم و در این راه شهدای ارزشمندی نیز تقدیم اسلام کرده ایم.
شهبازی گفت: به یاد داریم که در دوران دفاع مقدس چه رشادت‌هایی صورت گرفت و رزمندگان این دوران آگاهانه حماسه ساز شدند.

وی افزود: پدر گرامی شهیدان فهمیده در تمامی ایران اسلامی حضور پیدا کرده و راه و آرمان شهدا را تبیین کرده اند و در دوران دفاع مقدس نیز این راه را در پیش گرفته بودند.

استاندار البرز گفت: بارها توفیق داشتیم که به دیدار پدر و مادر گرامی شهیدان فهمیده برویم ولی در زمان رحلت این بزرگان، بدلیل شیوع بیماری عالمگیر کرونا، ایشان بسیار مظلومانه به خاک سپرده شدند و مردم و مسئولان نتوانستند در این مراسم حضور یابند.

وی افزود: والدین شهیدان فهمیده برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی علاوه بر تقدیم فرزندان خود، در راستای حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی بسیار کوشا بودند و امید است این راه پر رهرو باشد و روح این بزرگواران شاد باشد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید