کد خبر: 274292
۰
۰
نسخه چاپی

۴ میلیارد ریال سرانه به حساب کانون های مساجد هرمزگان واریز شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حجت الاسلام احمد پهلوانی اظهار کرد: این میزاان سرانه مربوط به سال ۹۸ است که در سال جاری به حساب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان واریز شد.

وی افزود: سرانه بنا به امتیاز کسب شده توسط هرکانون در طرح ملی فهمای ۱ از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا ۷۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف دینی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، کودک و نوجوان نیز به کانون های فعال در طرح ملی فهمای پارسال در سال جاری اهدا شد.

پهلوانی با یادآوری اینکه در طرح ملی فهمای سال گذشته دو کانون هرمزگان در رشته های نمایش و دهه کرامت برتر شناخته شدند و در جمع ۱۸ کانون برتر کشور قرار گرفتند، اضافه کرد: هرمزگان در سال گذشته جز چهار استان برتر در طرح ملی فهما و در رشته ارتقا فعالیت های فرهنگی ادبی نیز استان برتر شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست های دور جدید مدیریت ستاد، فعالیت های کانون ها از سه سال قبل به سمت بستر فضای مجازی سوق داده شده است، گفت: حمایت های ستاد از کانون ها نیز براساس ارزشیابی سامانه بچه های مسجد صورت می گیرد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید