کد خبر: 274314
۰
۰
نسخه چاپی

بزرگراه زابل به زاهدان هر چه سریعتر تکمیل شود

محمد سرگزی در گفت و گو در با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان نباید بیش از این شاهد از دست دادن عزیزان خود در جاده‌های استان خصوصاً جاده مهم و تراتزیتی زابل به زاهدان باشند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در تلاش هستند تا در این دوره از مجلس بزرگراه زابل به زاهدان تکمیل و افتتاح شود، افزود: همچنین با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی احداث زیرگذر محور زهک به میلک با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، پیش بینی می‌شود این پروژه ظرف مدت سه ماه به پایان برسد، تصریح کرد: با تکمیل این پروژه حوادث رانندگی در این محور کاهش پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه سیستان و بلوچستان در گرو ایجاد زیرساخت هاست، گفت: با توجه به اهمیت گسترش ترانزیت کالا به عنوان یکی از مولف‌های توسعه استان، آسفالت جاده ترانزیت شهر محمد آباد به شهرستان زهک، به طول ۲۰ کیلومتر نیز در دست اقدام است.

سرگزی بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر نمایندگان سیستان و اختصاص ۳۲ میلیارد تومان اعتبار، این محور تاکنون ۱۵ کیلومتر پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکاران قول بهره برداری این محور را تا پایان سال داده‌اند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید