توزیع 6 هزار تن روغنی نباتی به قیمت تعاونی در آذربایجان‌غربی

توزیع 6 هزار تن روغنی نباتی به قیمت تعاونی در آذربایجان‌غربی

 

اقتصاد آینده آذربایجان غربی (نعیمی) : معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در بازار و کمبود روغن نباتی در استان آذربایجان‌غربی، 6 هزار تن روغن نباتی به قیمت تعاونی در بازار استان توزیع شد.

 

 

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه ضمن اعلان خبر فوق ،افزود : ۱۶ هزار و ۷۰۰ تن انواع اقلام اساسی با قیمت دولتی طی ۲ ماه بهمن و اسفند امسال در این استان توزیع شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: از این مقدار، ۶ هزار تن روغن نباتی بوده که در حال توزیع با همراهی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در آذربایجان‌غربی است.

 

معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این رابطه هیچگونه مشکلی نداریم و تمام فروشگاه‌های بزرگ، روغن را به قیمت مصوب توزیع می‌کنند.

 

دهقان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۵۰ تن نیز شکر سهمیه خانوار در بهمن و اسفند امسال بوده که در حال توزیع است.

 

وی اظهار داشت: شکرها به صورت بسته‌بندی یک کیلویی و به قیمت 8 هزار و ۷۰۰ تومان توزیع می‌شود.

 

معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در این مدت، ۶ هزار و ۷۳۰ تن سهمیه شکر واحدهای صنعتی در این استان در حال توزیع است.

 

دهقان افزود: ۳۰۰ تن سهمیه صنعت قنادی در آذربایجان‌غربی است که در اختیار فعالان این صنعت قرار داده‌ایم.

 

معاون توسعه تجارت و امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مدت یک هزار و ۲۰۰ تن برنج تایلندی در فروشگاه‌های بزرگ به قیمت مصوب ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به قیمت مصوب در حال توزیع است.

 

دهقان ادامه داد: در راستای تامین اقلام اساسی مردم در آذربایجان‌غربی مشکلی وجود ندارد و مردم می‌توانند از فروشگاه‌های بزرگ اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

طی هفته‌های اخیر کمبود برخی اقلام از جمله روغن موجب نارضایتی شهروندان شده و برخی صف‌ها نیز در جلوی فروشگاه‌ها ایجاد شده است.

 

بخش عمده این کمبودها به خاطر جو روانی ایجاد شده در جامعه و خرید بیش از نیاز خانواده‌ها بوده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید