کد خبر: 274402
۰
۰
نسخه چاپی

مطالبه مردم لرستان اتمام طرح‌های صنعتی نیمه‌تمام است

به گزارش اقتصادآینده نیوز اسد عبدالهی امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه اتمام طرح‌های صنعتی یکی از خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم لرستان محسوب می‌شود اظهار داشت: در لرستان در این حوزه خیلی کم کار شده است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی بومی استان لرستان هم متأسفانه خیلی قوی نبوده است عنوان کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی سایر استان‌ها در شرایط سخت اقتصادی کارهایی را شروع کرده اما همچنان نیمه تمام باقی مانده‌اند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به لاستیک سازی خرم آباد بیان داشت: این طرح همچنان نیمه تمام باقی مانده و این در حالیست که اجرایی شدن آن از مطالبات مهم مردم استان محسوب می‌شود.

عبدالهی عنوان کرد: همچنین فولاد ازنا یکی از طرح‌های نیمه تمام استان بوده که متأسفانه همچنان نیمه تمام باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در این طرح حدود چهار هزار میلیارد از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری صورت گرفته است ادامه داد: متأسفانه این طرح هنوز به نتیجه نرسیده است.

معاون استاندار لرستان به منطقه ویژه اقتصادی بروجرد اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری که صلاحیت عملی شدن این منطقه ویژه اقتصادی را داشته باشد، نتوانسته این کار را انجام دهد و دوباره وزارت صمت موافقت کرده که شرکت شهرک‌های صنعتی در این رابطه ورود پیدا کند.

عبدالهی با تاکید بر اینکه با اشاره به اینکه برخی صنایع با حدود دو هزار فرصت شغلی، تعطیل شده‌اند ادامه داد: در کنار اینها، کشت و صنعت خرم آباد با بیش از هزار فرصت شغلی راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: همچنین با به روز رسانی نساجی بروجرد، بیش از هزار نفر در این کارخانه مشغول به کار شده‌اند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به افتتاح فاز اول نیروگاه خرم آباد گفت: اقداماتی در حال انجام است اما شرایط اقتصادی استان و کشور بسیار سخت است.

عبدالهی با اشاره به نقش مهم سازمان صمت در این حوزه افزود: امیدواریم با اقدامات لازم زمینه توسعه استان فراهم شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید