کد خبر: 274409
۰
۰
نسخه چاپی

۱۱ میلیارد ریال اموال مسروقه توسط پلیس سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با جرایم خشن و پیشگیری از وقوع سرقت‌های خرد و کلان، پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان طی ۷۲ ساعت عملیات با همکاری دیگر رده‌های انتظامی و عملیاتی شهرستان‌های استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌ها ۸۲ نفر از عاملان سرقت‌ها را تحت رصد اطلاعاتی قرار داده و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا مأموران انتظامی استان با هماهنگی قضائی طی این مدت موفق به انهدام یک باند سه نفره سرقت مسلحانه خودرو و کشف پنج دستگاه سواری پراید و موتورسیکلت شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت چهار نفر از عاملان جرایم خشن به همراه پنج قبضه سلاح جنگی و غیرمجاز کشف شد، بیان داشت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت بیش از ۱۱ میلیارد ریال اموال مسروقه از چنگال سارقان رها و به مالباختگان تحویل داده شد.

سردار طاهری با تاکید بر اینکه طی ۳ روز عملیات انجام شده توسط پلیس استان مجموعاً ۸۰ فقره انواع سرقت شامل، سرقت منزل، سرقت مغازه، اماکن خصوصی، اماکن عمومی، خودرو، موتورسیکلت، سرقت محتویات خودرو و قطعات آن کشف شد، عنوان کرد: کشف ۱۴ دستگاه خودرو مسروقه از دستاوردهای مهم این طرح در بازه زمانی یاد شده بود.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مجرمان آن برخورد قاطع و سخت خواهد داشت.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید