کد خبر: 274462
۰
۰
نسخه چاپی

۱۸۵ داستان کوتاه به جایزه ادبی یوسف در مازندران ارسال شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید محمد صادقی سنگدهی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری آئین اختتامیه هشتمین و نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در استان مازندران خبر داد و افزود: ۱۸۵ اثر داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت از ۵۵ نویسنده به نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» ارسال شد.

صادقی سنگدهی ادامه داد: آثار ۱۰ نویسنده مازندرانی در مرحله استانی حائز رتبه برتر شدند که به صورت جداگانه از آنان تقدیر خواهد شد، همچنین ۴۷ اثر از ۲۱ نویسنده استانی در هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف دریافت شد.

وی با اشاره به میزبانی استان مازندران از اختتامیه هشتمین و نهمین دوره کنگره ملی داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «یوسف» افزود: این مراسم پنجشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۰ الی ۱۲ به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود از برگزیدگان کنگره به صورت ویدئوکنفرانس تقدیر خواهد شد.

صادقی سنگدهی همچنین از ارسال ۱۵۰۰ اثر شعر حوزه دفاع مقدس از ۲۲۵ شاعر به بیست‌ودومین کنگره شعر دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مراسم در روزهای آینده به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان مازندران در بیست‌ویکمین کنگره شعر دفاع مقدس با ارسال هزار و۶۰۰ اثر موفق به کسب مقام اول به لحاظ کیفی و کمی شده است و ۳ برگزیده این استان نیز در مراسمی که به میزبانی استان فارس برگزار شد، تقدیر شدند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید