کد خبر: 274487
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت ۱۹۰ مرکز رشد در کشور

به گزارش اقتصادآینده نیوز منصور غلامی صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: البرز جزو استان‌های توانمند و اقتصادی از لحاظ نیروی انسانی است و با وجود این ظرفیت‌ها به عنوان پشتیبان جدی برای استان تهران محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: البرز به لحاظ شکل‌گیری در بین استان‌های دیگر استانی جوان است اما شاخصه‌های ویژه دارد و این امر مسئولیت و مدیریت مجموعه‌های بزرگ‌تر را بیش‌تر می‌کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: نگاه این وزارتخانه در بحث آموزش و پژوهش بعد از یک دوره چهل و یک‌ساله بعد پیروزی انقلاب به سمت تأثیرگذاری هرچه بیشتر مراکز علمی و فناوری سوق پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت علوم تربیت نیروی انسانی را به نحو احسن انجام داده است، چراکه تمام مدیران از مدیران جوان تا ارشد یک، دو یا هر سه مقطع تحصیلی خود را دانشگاه کشور گذراندند.

غلامی گفت: وزارت علوم و تحقیقات در حوزه پژوهش رتبه ۱۵ داراست و در ارائه دستاوردهای علمی با شاخصه‌های جهانی به روز است و توانمندی‌های علمی ما هم پای کشورهای دیگر است.

پارک‌های علم و فناوری حامی شرکت‌های دانش‌بنیان هستند

وی ادامه داد: در حوزه فناوری‌ها و تولید طی ۲۰ سال گذشته به سمت تشکیل مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری حرکت کردیم و پارک‌های علم و فناوری به عنوان حامیان شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: ۱۹۰ مرکز رشد در کشور وجود دارد که صاحبان ایده‌های جدید را حمایت می‌کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید