کد خبر: 274490
۰
۰
نسخه چاپی

۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در ایلام پرداخت شد

قنبر موسی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌ها همچنان گفتمان اصلی کمیته امداد بوده و اعتقاد داریم هر کسی از جامعه مددجویی که توانایی کار و فعالیت داشته باشد باید وارد عرصه شود و کمیته امداد زمینه این مهم را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد گفت: در حالی که سال گذشته میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان از محل تبصره ۱۶ بانک‌ها ۸۰ میلیارد تومان بوده است این رقم امسال تاکنون به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده و تاکنون ۱۰۰ درصد این تسهیلات جذب شده است.

موسی نژاد تصریح کرد: بر این اساس امسال تاکنون برای بیش از هشت هزار نفر نیازمند در این استان شغل ایجاد شده است و از طریق راهبران شغلی نیز ۲ هزار و ۴۰۰ نفر و از طریق کاریابی نیز ۳۸۰ نفر بکارگیری شده‌اند.

وی به مشارکت خوب مردم استان ایلام در دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و بیان کرد: امسال علی رغم مشکلات اقتصادی زیاد و بیماری کرونا، خوشبختانه میزان مشارکت مردم استان در کمک به نیازمندان نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تأمین مسکن نیازمندان را یکی دیگر از خدمات شاخص کمیته امداد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفته هم اکنون نیاز مسکن مددجویان واجد شرایط در برخی شهرستانهای استان از جمله دهلران، بدره و سیروان به صفر رسیده است و در زمینه مسکن خانواده‌های ایتام فاقد مسکن نیز همه این خانواده‌ها تا نیمه سال آینده صاحب مسکن می‌شوند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید