کد خبر: 274492
۰
۰
نسخه چاپی

شهرداری‌های اردبیل نباید کار عمرانی بی‌کیفیت اجرا کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز اکبر بهنام‌جو ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح مجهزترین آزمایشگاه در اردبیل اظهار کرد: سازمان همیاری به عنوان یار همراه و پشتیبانی‌کننده مجموعه‌های شهرداری با راه‌اندازی این آزمایشگاه در حقیقت به توانمندی شهرداری‌ها در حوزه اجرا و پیشبرد کارهای عمرانی کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال در شهر اردبیل این آزمایشگاه راه‌اندازی شد تا علاوه بر شهرداری‌ها سایر دستگاه‌ها و نهادها نیز از خدمات این آزمایشگاه مجهز و مناسب استفاده کنند.

استاندار اردبیل اولویت اصلی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان را توجه به کیفیت مصالح به ویژه بتن و سایر نیازمندی‌ها اعلام کرد و گفت: امیدواریم با نظارت و دقت نظر این آزمایشگاه هم در تولید و هم به کارگیری مصالح ساختمانی به ویژه بتن و آسفالت با طول عمر بیشتر، زمینه تحول اساسی را در استان شاهد باشیم تا هزینه‌های اجرای این پروژه‌ها بیهوده به هدر نرود.

بهنام‌جو افزود: هر چقدر عمر پروژه‌های عمرانی بالا برود در حقیقت بهترین صرفه‌جویی در بیت‌المال و درآمدهای شهرداری محقق می‌شود و وظیفه همه شهرداری‌هاست تا حافظ بیت‌المال و مال و اموال مردم باشند.

شهرداری‌های اردبیل نباید کار عمرانی بی‌کیفیت اجرا کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: این اقدام خوب سازمان همیاری قطعاً بستر خدمات‌رسانی بیشتر را برای مجموعه شهرداری‌ها و بخش‌های دیگر اجرایی به وجود می‌آورد تا ما یک شرایط مناسب و مطلوبی را در روند کارها شاهد و ناظر باشیم.

بهنام‌جو اضافه کرد: در این آزمایشگاه که قطعاً در سال آینده در شهرهای دیگر استان نیز راه‌اندازی خواهد شد، اصل اول بر صحت، دقت و کیفیت کارها خواهد بود تا خروجی مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید