کد خبر: 274552
۰
۰
نسخه چاپی

۱۵۰۰ اصله نهال در نماز جمعه میامی توزیع می‌شود

محمدعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفته منابع طبیعی سال جاری توزیع ۲۸ هزار اصله نهال در شهرستان میامی بین مردم در دستور کار است، ابراز داشت: این نهال‌ها انواع اقاقیا، عرعر، زبان‌گنجشک، کاج، سنجد، سرو شیراز، سرو خمره‌ای، سرو نقره، زیتون‌تلخ و توت را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ اصله نهال فردا در نماز جمعه میامی توزیع می‌شود، افزود: این اقدام باهدف توسعه فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز در شهرستان صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی میامی بابیان اینکه نهال‌ها طی هفته درختکاری به‌منظور ایجاد پارک، فضای سبز، بوستان روستایی و بادشکن اطراف مزارع کاشته می‌شوند، ابراز داشت: هفته منابع طبیعی با شعار نهال‌کاری همگانی برای ایرانی سرسبز از پانزدهم اسفندماه شروع خواهد شد و شهروندان از ۱۶ به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به اداره منابع طبیعی نسبت به کاشت نهال اقدام کنند.

رضایی از صدور اسناد تک‌برگ کاداستری برای ۳۰۵ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان میامی نیز خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح کاداستر علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات ثبتی، تصرف و تعرض و پدیده زمین‌خواری از سوءاستفاده‌های احتمالی و جعل اسناد جلوگیری می‌کند.

وی بابیان اینکه ۲۹۵ هزار هکتار نقشه حدنگاری نیز در این شهرستان تثبیت‌شده است، افزود: با توجه به اهمیت موضوع و تعامل ایجادشده بین اداره منابع طبیعی و ثبت‌اسناد و در صورت تأمین اعتبار لازم، این ظرفیت و امکان وجود دارد تا پایان سال جاری صدور اسناد تک‌برگ برای اراضی ملی شهرستان میامی به میزان ۸۰۰ هزار هکتار برسد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید