کد خبر: 274558
۰
۰
نسخه چاپی

شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در خراسان جنوبی به ۱۷ نفر رسید

به گزارش اقتصادآینده نیوز کامبیز مهدی زاده عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: با شناسایی دو مبتلای دیگر به ویروس انگلیسی، شمار مبتلایان به ۱۷ نفر نفر رسید.

وی با بیان اینکه دو مورد جدید مربوط به شهرستان‌های فردوس و قاین هستند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ مورد از مبتلایان ویروس جهش یافته مربوط به بیرجند، دو مورد قاین و یک مورد فردوس هستند.

مهدی زاده با اشاره به آخرین وضعیت کرونای معمولی در استان بیان کرد: تاکنون ۴۱ هزار و ۶۷۶ آزمایش از بیماران مشکوک به کرونا اخذ شده که تست ۱۵ هزار و ۸۰۸ نفر مثبت بوده است.

وی از انجام ۱۴۷ آزمایش جدید کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: بر اساس این آزمایش‌ها ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: از این تعداد دو بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و ۲۱ مورد سرپایی بوده است.

مهدی زاده ادامه‌داد: از موارد مثبت ۱۶ مورد مربوط به بیرجند، دو مورد قاین، دو مورد فردوس، دو مورد طبس و یک مورد سرایان بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۲۹ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۳۵ مورد آنها بیمار قطعی مبتلا به کرونا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از این تعداد ۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، بیان‌کرد: از شهروندان خواستاریم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

مهدی زاده بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوت ناشی از کرونا نداشته‌ایم و مجموع فوتی‌ها در استان تاکنون ۷۵۹ نفر بوده است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید