کد خبر: 274562
۰
۰
نسخه چاپی

فعلاً محدودیتی برای سفرهای نوروزی نداریم

به گزارش اقتصادآینده نیوز ابوالقاسم مهری عصر پنج شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر فیروزکوه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: امروز روز بدون حادثه نام گذاری شده است که تحقق این امر علاوه بر وظیفه سازمانی دستگاه‌های متولی، بستگی به فرهنگ رانندگی و مدیریت هوشمندانه مردم دارد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در خصوص برنامه خدمات سفر گفت: در سال‌های گذشته برای خدمات سفر فقط بحث‌های حمایتی و فراهم کردن خدمات بهتر برای مسافران را داشتیم، اما امسال شرایطی متفاوتی را همچون سال گذشته تجربه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در ایام نوروز ترددها و سفرها مانند سال گذشته با همکاری مردم کاهش پیدا کند گفت: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان فیروزکوه زرد است و ستاد ملی مبارزه با کرونا دستورالعملی را در این خصوص هنوز ابلاغ نکرده است، فعلاً محدودیتی در سفرهای نوروزی نداریم.

وی مهمترین برنامه‌های ایام نوروز رو بر سه محور مراقبت، نظارت و حمایت عنوان کرد و گفت: اکیپ‌هایی که از ابتدای زمان اجرای محدودیت‌ها در ورودی و خروجی شهر مستقر شدند همچنان حضور داشته و در ایام نوروز تحت عنوان نظارت بر سفر اقدامات مراقبتی و نظارتی را اعمال خواهند کرد.

مهری خواستار حضور مستمر مدیران در ایام نوروز در سطح شهرستان شد و خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان، امدادی و انتظامی با آمادگی کامل در ایام نوروز در صحنه حضور داشته باشند و ارزیابی عملکرد مدیران در پایان این ایام سنجیده خواهد شد.

فرماندار تاکید کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌بایست بمنظور گرامیداشت ایام نوروز باستانی و ایجاد شور و نشاط در سطح شهرستان نسبت به فضا سازی محیطی و نظافت شهر و روستا اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نباید وزن خدمات دولت در شهرستان کاهش پیدا کند، تصریح کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار نیز می‌بایست در خصوص معیشت مردم و تأمین اقلام اساسی با نظارت و مدیریت قوی‌تری عمل کند و با احساس مسئولیت بیشتر در ایام نوروز در سطح شهرستان حضور داشته باشند.

فرماندار فیروزکوه اظهار داشت: در بخش زراعت، باغات، طبیعت و مراتع دستگاه‌های متولی به منظور کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز و مدیریت حضور مسافران اکیپ‌های گشت زنی خود را فعال‌تر کنند.

مهری با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با کرونا استان مازندران گفت: متأسفانه فقط ورودی‌های استان مازندران کنترل می‌شود و خروجی این استان رها شده است که در چند وقت اخیر انتقال ویروس کرونا از استان مازندران بسیار زیاد بوده که امیدوارم کنترل‌های محورهای مواصلاتی این استان در مبادی ورودی و خروجی به صورت دو طرفه برقرار شود.
فرماندار فیروزکوه همچنین در خصوص صدور مجوز تردد وسایل نقلیه شخصی با پلاک غیر بومی به استان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی بیان کرد: صدور مجوز تردد به این مناطق ممنوع است و فقط در شرایط خاص با نظر مراجع قضائی و بهداشتی مجوز صادر می‌شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید