کد خبر: 274587
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در حال حاضر 8 مرکز اقامتی میان مدت در شهرستان ملارد فعال میباشند.

داود خادم ضمن تشریح فعالیتهای صورت گرفته توسط مراکز اقامتی میان مدت (کمپها) فعال در حوزه اعتیاد گفت در حال حاضر 8 مرکز اقامتی میان مدت (کمپ) تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ملارد با مجوز در حال فعالیت میباشند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، خادم رئیس این اداره ضمن تاکید بر نقش مراکز اقامتی میان مدت در کاهش آسیب گفت: هشت مرکز نگهداری از آقایان با دریافت مجوز و نظارت حوزه پیشگیری این اداره با پذیرش بیش از 130 بیمار در حال حاضر مشغول خدمات رسانی به جامعه هدف میباشند.
وی در ادامه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته توسط این مراکز گفت: در کنار مراکز شبانه روزی نگهداری از معتادین، یک مرکز MMT ( درمان سرپایی)، یک مرکز شلتر ( سرپناه شبانه ) ویک مرکز DIC  (مرکز گذری روزانه) در حال ارائه خدمات به بیش از 250 بیمار در ماه میباشند.
خادم در پایان با بیان اهمیت آگاهسازی افراد در این مراکز گفت: در کنار گذراندن دوران درمان تلاش مسئولین و نیز کارشناسان بر این است تا بتوانیم با برگزاری کارگاههای آموزشی با حضور افراد متخصص در جهت آگاهسازی بیماران قدم برداشته و امکان بازگشتشان را پس از طی دوران پاکی کاهش دهیم.
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس