امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 274619
۰
۰
نسخه چاپی

مجریان انتخابات باید افراد بی‌حاشیه، متدین و سالم باشند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان که با حضور اعضای اصلی و مقامات استانی در سالن کنفرانس دادگستری زنجان برگزار شد گفت: در انتخابات گذشته تجربیات و توفیقات خوبی در راستای اجرای دستوالعمل ستاد انتخابات داشتیم که البته کوتاهی ها و مشکلاتی هم وجود داشت که در این دوره این مسایل و تخلفات باید مرتفع شود.

وی بر ضرورت تشکیل ستادهای پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی در شهرستانها تاکید کرد و افزود: این ستاد بر اساس اعلام مرکز هشت وظیفه مهم بر عهده دارد.

رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی استان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با قدرت و همت مضاعف در دستور کار مسوولان قرار گیرد و برای تحقق این امر وظایفی که بر عهده ماست، باید در جلب اعتماد عمومی ایفای نقش کنیم چرا که امروز دشمنان برای کم رنگ کردن مردم پای صندوقهای رای هزینه های زیادی می کنند.

صادقی نیارکی با بیان اینکه رسالت این ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی و کاستن هزینه ها از جمهوری اسلامی است افزود: در این دوره مجریان انتخابات از افراد بی حاشیه و متدین به کار گیری شوند.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: انتخاب اصلح از میان افراد صالح مهم است لذا دقت لازم در تایید صلاحیت افراد، از بروز مشکلات و هزینه های بعدی جلوگیری خواهد کرد که در اینجا وظایف ما سنگین‌تر است.

صادقی نیارکی گفت: کوشش شود افراد نا اهل در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وارد نشوند.

وی تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم خطوط قرمز نظام مورد هجمه و آسیب قرار بگیرد و با افرادی که بخواهند به این خطوط قرمز خدشه وارد کنند برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5161879/مجریان-انتخابات-باید-افراد-بی-حاشیه-متدین-و-سالم-باشند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید