کد خبر: 274622
۰
۰
نسخه چاپی

منابع آبی موجود در خراسان جنوبی مدیریت شوند/لزوم توسعه فضای سبز

به گزارش اقتصادآینده نیوز حمید ملانوری ظهر پنج شنبه در مراسم درختکاری در ورودی شهر بیرجند با اشاره به نقش مهم درخت در سالم سازی هوای محیطی بیان کرد: درخت و فضای سبز در سلامت شهروندان و زیبایی محیط نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه کاشت درخت در مباحث توسعه ای از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: همچنین فضای سبز در شاداب ساختن روحیه شهروندان بسیار موثر است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به کاهش بارندگی های سال جاری در استان بیان کرد: با توجه به اقلیم خشک و کمبود منابع آبی، باید منابع آبی موجود مدیریت شوند.

ملانوری با تاکید بر اینکه باید توسعه فضای سبز از سوی دستگاه های متولی مورد توجه ویژه قرار گیرد، اظهار کرد: کاشت درخت در هر نقطه ای از استان علاوه بر زیباسازی، پایداری منابع طبیعی را به دنبال دارد.

فرماندار بیرجند هم در این مراسم بیان کرد: طرح ساماندهی ورودی های بیرجند از میدان شهید سلیمانی آغاز شده که در این راستا مجوز حفر چاه برای آبیاری درختان اخذ شده است.

علی ناصری با بیان اینکه این طرح از امروز، همزمان با روز درختکاری در بیرجند آغاز شده است، گفت: ساماندهی ورودی های بیرجند تا شعاع ۱۰ کیلومتر مورد توجه قرار گرفته است.

بنا به گفته وی، ساماندهی ورودی شهرستان بیرجند از سمت کرمان بر عهده شهرداری بوده و عملیات ساماندهی ورودی زاهدان هم به زودی انجام می شود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید