کد خبر: 274625
۰
۰
نسخه چاپی

پیشرفت ۹۰ درصدی احداث بیمارستان امام خمینی در شهریار

به گزارش اقتصادآینده نیوز نورالله طاهری عصر پنج شنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهریار که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار، حسین حق وردی، نماینده مجلس شورای اسلامی و معاونان فرماندار برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف شهرستان شهریار اظهار داشت: در سال جهش تولید با همکاری همه ادارات مختلف شهرستان پروژه‌های مختلفی به بهره برداری رسید و برخی در دست اقدام است و اقدامات قابل توجهی در بخش اقتصادی، صنعت، کشاورزی و خدماتی تقدیم مردم شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما در شهرستان این بوده که کسی به عنوان تولید کننده از چرخه اقتصاد خارج نشود گفت: در این راستا تسهیلاتی خوبی به چرخه تولید تزریق شده است و نمونه بارز جهش تولید شهرک صنعتی شهید سلیمانی می‌باشد که یکی از شهرک‌های مهم غرب استان تهران است و از سال آینده هر ماه شاهد افتتاح چند واحد صنعتی هستیم.

طاهری در ادامه به بخش کشاورزی شهرستان شهریار اشاره داشت و افزود: اقدامات خوبی در بخش کشاورزی انجام شده است از جمله آبیاری تحت فشار و ایجاد گلخانه‌ها و با توجه به اینکه در حمایت از کشاورزان در قانون باید تغییراتی حاصل شود تا مسائل و مشکلات کشاورزان کم و تسهیل شود.

وی ریل گذاری خوب فضای آموزشی در شهرستان شهریار را قابل توجه برشمرد و بیان کرد: از سال گذشته در بحث فضای آموزشی اقدامات خوبی با همکاری شورای آموزش و پرورش, شهرداران, ریاست آموزش و پرورش و خیرین انجام گرفته است که حاصل آن مدارسی است که به چرخه آموزش وارد شده است.

فرماندار شهریار بیان داشت: در بخش خدماتی نیز در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته مثل استخرها سالن‌ها ی ورزشی و درمانگاه‌ها که همه تلاش کرده اند به ویژه در بحث آب شرب که مسئولان آبفا در غرب استان تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قبلی و فعلی که زحمات فراوانی کشیده اند و امیدواریم کل شهرستان از آب شرب سطحی مشروب شود.

وی از پیشرفت ۹۰ درصدی بیمارستان امام خمینی شهریار خبر داد و اظهار داشت: در بحث بیمارستان امام خمینی همه به میدان آمده اند که کار انجام بگیرد و با توجه به اینکه هر سه شنبه جلسه‌ای با حضور وزیر محترم جهت تسریع عملکرد برگزار می‌شود و دستوری که از معاونت ریاست جمهور برای تأمین اعتبار گرفته شده است.

طاهری ادامه داد: ورودی شهرستان شهریار یکی از مطالبات مهم شهر می‌باشد که این مهم با پیگیری استاندار انجام می‌گیرد و به شدت کار پیش می‌رود و از پروژه‌های اثر گذار در سطح شهر می‌باشد.

فرماندار افزود: اقدامات مهمی نیز در بحث امنیت صورت گرفته است از جمله نیروی مقاومت بسیج در شهر اندیشه افتتاح شد و شیفت امنیتی نیز در شهریار مستقر شده تا مردم با امنیت خاطر در شهر زندگی کنند همچنین یگان امداد را در شهرستان ایجاد کردیم با کمک نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران که حرکات خوب و تلاش‌های زیاد قابل تقدیر است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و هماهنگی جهت رفاه شهروندان گام برداریم و در سال جدید با تلاش بیشتر و اعتبارات بیشتر ادامه پیدا کند و مردم در شرایط خوب زندگی کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید