کد خبر: 274651
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ورودی شهریار از پروژ های اثر گذار است

پروژه ورودی شهریار از مطالبات مهم است که به شدت پیگیری می شود

 به گزارش روابط عموموی فرمانداری شهرستان شهریار :نورالله طاهری درآخرین جلسه شورای اداری شهرستان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضورحجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار ,حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی و معاونان فرماندار برگزار شده بود به اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف شهرستان شهریار اشاره کرد و افزود : در سال جهش تولید با همکاری همه ادارات مختلف شهرستان پروژه های مختلفی به بهره برداری رسید و برخی در دست اقدام است و اقدامات قابل توجهی در بخش اقتصادی ,صنعت ,کشاورزی و خدماتی تقدیم مردم شده است .

وی با بیان اینکه تلاش ما در شهرستان این بوده که کسی به عنوان تولید کننده از چرخه اقتصاد خارج نشود گفت : در این راستا تسهیلاتی خوبی به چرخه تولید تزریق شده است ونمونه بارز جهش تولید شهرک صنعتی شهید سلیمانی می باشد که یکی از شهرک های مهم غرب استان تهران است و از سال آینده هر ماه شاهد افتتاح چند واحد صنعتی هستیم .

 

طاهری در ادامه به بخش کشاورزی شهرستان شهریار اشاره داشت و افزود : اقدامات خوبی در بخش کشاورزی انجام شده است از جمله آبیاری تحت فشار و ایجاد گلخانه ها و باتوجه به اینکه در حمایت از کشاورزان در قانون باید تغییراتی حاصل شود تا مسائل و مشکلات کشاورزان کم و تسهیل شود .

 

وی توسعه فضای آموزشی در شهرستان شهریار را قابل توجه برشمرد و بیان کرد : از سال گذشته در بحث فضای آموزشی اقدامات خوبی با همکاری شورای آموزش و پرورش , شهرداران , ریاست آموزش و پرورش و خیرین انجام گرفته است که ما حصل آن مدارسی است که به چرخه آموزش وارد شده است .

فرماندار ادامه داد : در بخش خدماتی نیز در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته مثل استخر ها سالن ها ی ورزشی و درمانگاه ها که همه تلاش کرده اند به ویژه دربحث آب شرب که مسولان آبفا غرب استان تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قبلی و فعلی زحمات فراوانی کشیده اند و امیدواریم کل شهرستان از آب شرب سطحی مشروب شود .

وی از پیشرفت 90 درصدی بیمارستان امام خمینی شهریار خبر داد و اظهار داشت : در بحث بیمارستان امام خمینی همه به میدان آمده اند که کار انجام بگیرد و با توجه به اینکه هر دو هفته یکبار جلسه ای با حضور مسولان مربوطه جهت تسریع عملکرد برگزار میشود و همچنین با مکاتبات صورت گرفته دستوری از معاونت ریاست جمهور برای تامین اعتبار گرفته شده است .

طاهری ادامه داد : ورودی شهرستان شهریار یکی از مطالبات مهم شهر میباشد که این مهم با پیگیری استاندار انجام میگیرد و به شدت کار پیش میرود و از پروژه های اثر گذار در سطح شهر میباشد .

فرماندار افزود : اقدامات مهمی نیز در بحث امنیت صورت گرفته است از جمله نیروی مقاوت بسیج در شهر اندیشه افتتاح شد و شیفت امنیتی نیز در شهریار مستقر شده تا مردم با امنیت خاطر در شهر زندگی کنند همچنین یگان امداد را در شهرستان ایجاد کردیم و با کمک نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تلاشهای زیادی در این حوزه شده که قابل تقدیر است .

وی در پایان گفت : امیدواریم با همکاری و هماهنگی جهت رفاه شهروندان گام برداریم و در سال جدید نیز با تلاش بیشتر و اعتبارات بیشتر ادامه پیدا کند و مردم در شرایط خوب زندگی کنند

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس