کد خبر: 274667
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام مدیرعامل و اعضای هیات مديره بانک مهرايران به مناسبت روز ترويج فرهنگ قرض‌الحسنه

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل و اعضای هيات مديره بانک مهرايران طي پيامي فرارسيدن ۱۴ اسفند ماه «روز ترويج فرهنگ قرض الحسنه» را به هموطنان و به ويژه فعالان اين سنت پسنديده تبريک گفتند.

پیام مدیرعامل و اعضای هیات مديره بانک مهرايران به مناسبت روز ترويج فرهنگ قرض‌الحسنه

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران در این متن آمده است :

خداوند را شاکریم که توفیق خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران را عطا فرمود؛ جایي که رسالت آن همانا رضايت و خشنودي خلق است و چه زيبا اين ماموريت در تك تك كلمات نام اين بانك متبلور شده است؛ قرض حسنه، مهر و ايران.

با لطف و عنایات خداوند متعال، بانک مهرایران طی سال های فعاليت خود با تلاش کارکنان تلاشگر و ساعي موفق به کسب افتخارات و دستاوردهاي درخشاني در عرصه خدمت رساني بهتر به مشتريان و نهادينه سازي فرهنگ قرض الحسنه در كشور شده است.

امروز، بانک قرض الحسنه مهرایران با کمک و سعی و تلاش تمامی سهامداران، مشتریان و کاركنان جايگاه خود در نظام بانكي كشور را به دست آورده و عملكرد بسيار شايسته و مطلوبي در حوزه هاي مختلف بانكي و خدمت به ملت شريف ايران ارائه داده است.

مفتخریم بانک قرض الحسنه مهر ایران به پشتوانه سهامداران بزرگ خود و مشتریان گرامی، در سيزده سال فعاليت اثربخش خود در حوزه قرض الحسنه، گام هاي ارزشمندي را براي رفع محروميت ها و محدوديت هاي مالي، توسعه عدالت اجتماعي، توانمندسازي و بهبود معيشت اقشار ضعيف، کاهش آسيب هاي اجتماعي، کارآفريني و اشتغالزايي، تامين خرد مالي براي درمان بيماري ها و همچنين حمايت از مددجويان سازمان هاي مردم نهاد برداشته است.

بی شک تمامی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران سهم و نقش بسزایي در دستيابي به موفقيت ها و جايگاه رفيع اين بانك به ويژه در سال هاي اخير داشته اند.

باتوجه به اقدامات شایسته و مطلوب صورت گرفته در حوزه قرض الحسنه کشور، شورای فرهنگ عمومی به پیشنهاد بانک قرض الحسنه مهرايران و با هدف ترويج سنت نيکوي قرض الحسنه به منظور تقويت حس نوع دوستي در ميان آحاد جامعه، روز ۱۴ اسفند را که مصادف با روز احسان و نيكوكاري نيز هست، به نام روز «ترويج فرهنگ قرض الحسنه» نامگذاري كرد.

اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره با تبريک اين روز گرامي، از تلاش‌ها و زحمات همه خدمتگزاران بانکداري قرض الحسنه و به ويژه همکاران عزيز و گرانقدرم در بانک قرض الحسنه مهر ايران در ياري رساندن به تحقق و اجراي اهداف و مسئوليت هاي اجتماعي تشكر و قدرداني ‌مي نمايم.