کد خبر: 274690
۰
۰
نسخه چاپی

صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست وظیفه همیشگی افراد جامعه است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سوره انبیا، عنوان کرد: خداوند می‌فرماید که داستان زندگی انبیا درس آموز است.

وی با بیان اینکه یکی از داستان‌های پر درس انبیا، داستان حضرت ایوب است، ادامه داد: خداوند برای این که ایوب را برای دیگران و افراد جامعه، عبرت قرار دهد، ثروت و فرزندان ایوب را گرفت و سلامتی نیز از ایوب گرفته شد.

وی با اشاره به حسد شیطان به ایوب، عنوان کرد: حضرت ایوب در امتحانی مهم قرار گرفت و از این امتحان و ازمون الهی سربلند بیرون آمد و به همگان ثابت شد که ایوب در همه حالت شکر گزار خداوند است و ایوب معلم بشریت قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: ایوب یکی از بندگانی است که در همه حال به خداوند رجوع می‌کند و بازگشت او فقط یه سوی خداوند است.

وی عنوان کرد: مؤمن هیچگاه تغییر ایمان نمی‌دهد و امیدش را از خداوند بر نمی‌دارد و و مؤمن هیچگاه نا امید نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا همچنان مورد توجه قرار گیرد، افزود: از برگزاری میهمانی ها، مراسم و.. برای جلوگیری از شیوع کرونا پرهیز کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ادامه کمک‌های مومنانه و محسنانه در شرایط سخت کرونایی مورد توجه مردم باشد.

وی گفت: در آستانه سال نو هستیم و به فقرا و نیازمندان کمک کنیم.

وی با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، عنوان کرد: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست وظیفه همیشگی هر فرد است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۸ اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است و آنچه اسلام از مساجد انتظار دارد این است که انسان در تراز اسلام تربیت کند.

وی عنوان کرد: تعالیم دینی و قرآنی محتوای نظام جمهوری اسلامی است و همه در این زمینه مسئول هستیم.

وی گفت: آمدن دین در صحنه به برکت انقلاب اسلامی محقق شد و باید اخلاق اسلامی در خانه‌ها را حاکم کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: باید اقتصاد درون زا داشته باشیم و از دشمن نترسیم و استقامت و ایستادگی راهکار برداشتن موانع اقتصادی و تحریم‌ها و… است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید