کد خبر: 274693
۰
۰
نسخه چاپی

مناطق صنعتی استان بوشهر توجه بیشتری به محیط زیست داشته باشند

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به روز درختکاری اظهار داشت: توسعه فضای سبز نقش مهم و تأثیرگذاری در عرصه مقابله با آلودگی و آلایندگی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ و ارتقای سطح محیط زیست و فضای سبز خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقای محیط زیست در مناطق صنعتی استان بوشهر ضروری است و در این مناطق باید جنگل‌کاری و توسعه فضای سبز در دستور کار باشد.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: باید یک برنامه ۲۰ ساله قوی برای حفظ و ارتقا سطح محیط زیست و فضای سبز توسعه در استان بوشهر با حضور حوزه سپاه پاسداران، بسیج، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تدوین شود.

وی با اشاره به ۱۶ اسفند روز قرآنی استان بوشهر بیان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی اهمیت بالایی دارد و انسان قرآنی به اوج معرفت، اخلاق، انسانیت، کمال و تمدن در دنیا و رستگاری در آخرت می‌رسد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: استان بوشهر از دیرباز یک استان قرآنی بوده و با برنامه‌ریزی و تنظیم سند چشم‌انداز قرآنی در ۱۰ سال اخیر تجلی فوق‌العاده‌ای در عرصه قرآنی در فضای ملی تجربه کرده است.

وی با گرامیداشت سالروز رحلت آیت‌الله معتقد اهرمی کاتب قرآن رمزدار و از بزرگان عرصه علم و دانش و قرآن‌پژوهی تاکید کرد: بوشهر در سطح کشور در عرصه قرآنی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفته که نشان از دیانت، قرآنی بودن مردم و انس با کتاب وحی در این استان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر از مشارکت مردم در رزمایش مواسات و همدلی تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن به عید نوروز و شرایط خاص اقتصادی حاکم بر جامعه، جشن نیکوکاری جشنی مؤثر برای کمک به نیازمندان است.

وی خواستار تلاش و همکاری برای رفع مشکلات فقرا و نیازمندان جامعه در آستانه عید نوروز شد و گفت: مشارکت در جشن نیکوکاری با محوریت کمیته امداد اهمیت بسیار زیادی دارد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، مستحکم و قوی بر مواضع خودش پافشاری می‌کند افزود: ایران به تمامی تعهدات خود در برجام و فرابرجام عمل کرده اما طرف‌های مقابل به تعهدات خودشان پایبند نبوده‌اند و در صدر آن آمریکا مانند همیشه بدعهدی کرد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5162281/مناطق-صنعتی-استان-بوشهر-توجه-بیشتری-به-محیط-زیست-داشته-باشند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید