کد خبر: 274696
۰
۰
نسخه چاپی

مبلمان شهری پارس آباد زیبنده این شهر نیست

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه مبلمان شهری پارس آباد زیبنده این شهر نیست، اظهار کرد: امیدواریم مسئولین شهری با همکاری مردم و کمک به شهردار جدید پارس آباد، این شهر را از با به سامانی موجود خارج کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان و ستاد مبارزه با کرونای شهرستان پارس آباد گفت: بازاریان در پیشگیری از ویروس کرونا همکاری خوبی دارند و مجدد انتظار داریم در این روزها اصناف بیش از این کرونا را جدی بگیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به روز درختکاری و با بیان اینکه درختکاری یک عمل مقدس است، افزود: همه در حفظ منابع طبیعی وظیفه داریم چرا که حفظ منابع طبیعی تکلیف دینی و ملی است و حفاظت از منابع طبیعی باید فرهنگ سازی شود.

خطیب جمعه پارس آباد ادامه داد: از سرمایه داران شهرستان می‌خواهم بخشی از سرمایه پولی خود را در صندوق قرض الحسنه شهید بهشتی پارس آباد که هدف اصلی آن دستگیری از مستمندان است سپرده گذاری کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، عنوان کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید