کد خبر: 274717
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد بر ادامه اقدامات در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا بویژه در مراکز تحت نظارت بهزیستی تاکید کرد.

داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تشریح اقدامات انجام شده در کنترل و شیوع بیماری کرونا بویژه در مراکز توانبخشی تحت نظارت بر تداوم این اقدامات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم ضمن تقدیر از تلاشهای مدیران و پرسنل مراکز غیردولتی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: از آغاز بیماری کرونا تمامی مراکز تحت نظارت این اداره در شهرستان ملارد بحالت آماده باش درامده بوده و کماکان این شرایط ادامه دارد.
وی افزود رعایت اصول بهداشتی و نیز نظارت کارشناسان حوزه های تخصصی در کنار مسئول مدیریت عملکرد موجب گردیده شیوع این بیماری در مراکز بخوبی تحت کنترل بوده و در صورت بروز نیز بموقع اقدام نمایند.
خادم با بیان اهمیت آموزش و آگاهسازی مردم بویژه آموزش غیر حضوری و بصورت مجازی گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته که بصورت مدام تکرار میشود: تب سنجی همکاران و مودیان درب ورودی ستاد و مراکز زیرمجموعه ، ضد عفونی ستاد اداره و مراکز بصورت روزانه ، نصب بنر آگاهسازی کنترل و پیشگیری، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی، توزیع اقلام بهداشتی جهت جامعه هدف، توزیع اقلام بهداشتی جهت کودکان کار ، پرداخت کمک هزینه کرونا به مددجویان دارای پرونده که شغلشان دچار آسیب گردیده، اجرای طرح آمبلیوپی با رعایت کلیه پروتکل ها با توجه به ضرورت معاینه چشم کودکان زیر شش سال همینطور اجرای طرح شنوایی سنجی و ... میباشد.
 
خادم در ادامه ضمن تاکید بر توزیع بسته های بهداشتی بصورت مکرر  گفت: تمامی مددجویان و پرسنل مستقر در مراکز تا پایان نیمه اول سال واکسن آنفولانزا را دریافت نموده اند و در تلاش هستیم تا با پیگیری های صورت گرفته توسط سازمان بزودی واکسن کرونا را نیز در مراکز توزیع نمائیم.
در پایان خادم با بیان اهمیت ارائه خدمات مشاوره صحیح به مراجعه کنندگان با توجه به فشار روحی ناشی از مشکلات اقتصادی و قرنطینه که بر اثر بیماری کرونا بوجود آمده گفت: روانشناسان اورژانس اجتماعی و مشاوران کلینیک های اداره بهزیستی ضمن تماس با افراد مشکوک به کرونا  و شناسایی افراد مبتلا به این بیماری  به ارزیابی روانی و اجتماعی پرداختند که افراد نیازمند به بسته های حمایتی پس از مشاوره جهت حمایت به فرمانداری شهرستان معرفی شده اند.
و در همین راستا مراکز مشاوره تخصصی تحت نظارت بهزیستی در شهرستان ملارد هم همراه با کارشناسان ستادی مشغول ارائه خدمات هستند و مشاورین  اداره طی تماس با این افراد چگونگی ارتباط با سامانه ١٤٨٠ و همچنین سایت corona.behzisti.ir   را جهت دریافت خدمات روانشناختی آموزش می دهند.
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس