کد خبر: 274807
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری پویش منطقه ای تولید محتوا در کردستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، ماجد رموزی اظهار داشت: با هدف تصویر سازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی پویش منطقه‌ای تولید محتوا با همکاری مؤسسه دیجیتالی ژوری مانگ برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ با انتشار پستی با موضوع پویش در شبکه‌های اجتماعی و با هشتگ های #اصالت_شادی #شادی_اصیل در صفحه خود و ارسال آن به همراه شماره ۰۹۱۸۴۵۵۶۰۱۰ و ارسال ایمیل به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید در این پویش شرکت کنید.

رموزی اضافه کرد: موضوع پویش مذکور تصویر سازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی و قالب‌های تولید محتواهای شامل ویدئو (موشن گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن) تصویر (عکس، پوستر، فتونیوز، اینفوگرافی) صوت (پادکست و انواع فایل‌های صوتی) متن (یادداشت، قطعه ادبی، شعر و داستانک) است.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص داوری و گاه شمار این پویش گفت: بعد از داوری به ۱۰ طرح برتر جوایز نقدی ارزنده‌ای تقدیم می‌گردد. اطلاعات بیشتر و اعلام نتایج داوری در وب سایت http://kurdpoyesh.ir را ملاحظه کنید، آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ و اختتامیه و اهدای جوایز ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ خواهد بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید