کد خبر: 274839
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بازدید مدیرعامل بیمه ایران از شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ

سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران به همراه محمداسماعیلی معاون برنامه ریزی ونوآوری ومحمد حضرتی مدیر کل فناوری اطلاعات و آمار ازشرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بیمه ایران از شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، در بازدید از این مرکز ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با کارکنان بخش های مختلف، از تلاشهای همکاران، قدردانی کرد. 

مدیرعامل بیمه ایران همچنین نحوه ارائه خدمات را از نزدیک بررسی کرده وبر استفاده از  نیروهای خلاق ، پویا و خوشفکر در تحقق اهداف سازمانی و چابک سازی آن تاکید کرد  وگفت: بیمه ایران از سازمانهای پویایی است که  با تولید فکر و ایده کارشناسان در بخش های مختلف شرکت، می تواند مسیر پیشرفت سازمان و اهداف استراتژیک آن را تحقق بخشد.

بختیاری در این بازدید پس از ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت پروژه های جاری توسط جابری مدیرعامل شرکت سیمرغ ضمن تاکید بر ارتقای سطح توانمندی وتوسعه وبرنامه ریزیشرکت سیمرغ ،از برخی از محصولات این شرکت از جمله سامانه یکپارچه بیمه گری (Core Insurance)،سامانه میز خدمت طراحی شده در سیمرغ ،برنامه های چشم انداز 1400 شرکت وطرح های توسعه ی در دست اقدام مانند پرداخت یاری و... نیزدیدن کرد وخواستار تسریع در پیاده سازی واستقرار سامانه یکپارچه بیمه گری با افزایش سطح کیفی وکاربردی محصولات شد.