کد خبر: 274866
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

افتتاح ۱۳ مدرسه در سال ۹۹ در شهریار/ پیشرفت پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) با فعالیت روزانه بیش از ۲۵۰ نفر

فرماندار شهریار با اشاره به ریل‌گذاری مطلوب شورای آموزش و پرورش شهرستان برای احداث فضاهای آموزشی متعدد و افتتاح ۱۳ مدرسه در سال جاری در سطح شهرستان، گفت: پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار امروز به صورت ویژه پیگیری و رصد می‌شود و با فعالیت روزانه بیش از ۲۵۰ نفر نیرو در جبهه‌های مختلف به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار اظهار داشت: سالی که گذشت پر از مشغله، کار و کوشش در کنار ویروس منحوس کرونا بود و به هر حال اقدامات مطلوبی در سال جهش تولید با همکاری تمامی ادارات شهرستان به بهره‌برداری رسیده و یا در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام اقدامات گسترده در حوزه خدماتی، آموزشی و فرهنگی افزود: در حوزه صنعت در شهرستان شهریار تلاش شد تا کسی به عنوان تولیدکننده و صنعتگر از چرخه اقتصادی خارج نشود و در راستای این مهم تلاش‌ها و پیگیری‌ها، تزریق اعتبارات و افتتاح کارگاه‌ها و خطوط تولید جدید انجام شد.

فرماندار شهریار با اشاره به پیشرفت روزافزون شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریار به عنوان نمونه بارز جهش تولید بیان داشت: از سال آینده ماهانه شاهد افتتاح چندین واحد صنعتی در این شهرک خواهیم بود که در این راستا تمامی ادارات به میدان آمدند و به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی غرب استان است.

طاهری با اشاره به حوزه کشاورزی شهرستان گفت: درموضوعات آبیاری قطره‌ای و تحت فشار، توسعه کشت گلخانه‌ای و ارائه خدمات به کشاورزان اقدامات خوبی صورت پذیرفت که البته نقصان‌هایی وجود دارد و در این راستا نشست‌ها و پیگیری‌های متعددی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ریل‌گذاری مناسب برای احداث فضاهای آموزشی در شهریار ادامه داد: با اقدامات شورای آموزش و پرورش، همکاری شهرداران شهرستان و حضور خیرین عزیز این مهم محقق شده است و در سال جاری نیز ۱۳ مدرسه افتتاح شد.

فرماندار شهریار با اشاره به موضوع مهم تامین آب شرب سطحی شهرستان خاطرنشان کرد: در خصوص بیمارستان امام خمینی (ره) پس از ۲۹ سال امروز به بیش از ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است و جلساتی با وزیر محترم و معاون وزارت بهداشت برگزار شد و دستور معاون محترم ریاست جمهوری نیز تسهیل کننده روند کار و تامین اعتبارات بود.

طاهری با اشاره به رصد مستمر پیشرفت بیمارستان و برگزاری جلسات پیگیری دو هفته یک بار گفت: امروز پروژه بیمارستان با بیش از ۲۵۰ نیرو در جبهه‌های مختلف در حال پیشرفت بوده و به طور کلی موضوع فضاهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های مجموعه مدیریتی شهرستان است‌.

وی با اشاره به پروژه ورودی شهرستان از محور فتح ادامه داد: این پروژه از مطالبات خاص مردم شهرستان است و این موضوع شخصا از سوی استاندار تهران پیگیری می‌شود و شهرداری تهران مکلف به تامین اعتبارات لازم شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس