کد خبر: 275013
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رونمایی همزمان پنج کتاب از پنج نویسنده شهرستان قدس

مراسم رونمایی همزمان پنج عنوان کتاب از پنج نویسنده شهرستان قدس با حضور غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای سیاستگزاری و تعدادی از مولفین و فرهنگیان در مجتمع فرهنگی شمس تبریزی این شهرستان برگزار شد.

رونمایی همزمان پنج کتاب از پنج نویسنده شهرستان قدس

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای نویسندگان،  پنج عنوان کتاب از پنج نویسنده شهرستان قدس بطور همزمان رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مولفین این آثار گفت:

جا دارد از برنامه ریزی دقیق، به جا و فوق العاده برای برگزاری این مراسم که در نهایت دقت و توجه برگزار گردید  و از زحمات و تلاش ها و مدیریت  تمامی برگزار کنندگان آن و همکاران بنده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر تیموری عزیز تشکر ویژه و عرض خدا قوت دارم.

از دو منظر این جلسه باعث خوشوقتی و افتخار است؛ اولا: رونمایی از پنج عنوان کتاب  و تدوین در حوزه های مختلف علوم انسانی که خود نشانه ای روشن از تلاش و جدیت نویسندگان این شهرستان  که الحق والانصاف جمعی از شریف ترین و بی ادعاترین کوششگران حوزه فرهنگ و هنر است که تعدادی از این عزیزان نیز در این جمع شرف حضور دارند و ثانیا: این جلسه، فرصتی برای بنده و همکاران است که در جهت معرفی کتاب این عزیزان  خدمتی به اهالی فرهنگی این شهرستان  کرده باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر تدوین و تحقیق در حوزه علوم انسانی گفت: سر رشته تحولات جامعه " علوم انسانی " است، شناخت ماهیت و کیفیت علوم انسانی در ترسیم چهره آینده این مرز و بوم بسیار مهم و استراتژیک است.

وی افزود: تمام این آثار در حوزه علوم انسانی به رشته تحریر درآمده است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در سال جدید  شاهد برگزاری این مراسم ها باشیم.

در این مراسم کتاب " دره شادکام " نوشته احمد قاسمی، کتاب " کندوی بی عسل " به قلم محمود مرادی، رمان " عاشقت می کنم " اثر سیده مهری هاشمی، کتاب " کوهنورد " نوشته مجتبی کولانی و کتاب " کلاغ سفید " به قلم بیژن پور میرزایی رونمایی و به علاقمندان کتاب و کتاب خوانی معرفی شدند.

تمامی این آثار توسط انتشارات ناریامهر در شهرستان قدس چاپ و به علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی عرضه خواهد شد.