کد خبر: 276758
۰
۰
نسخه چاپی

عضو هيأت مديره بانك صنعت و معدن از شركت طوس فيوز بازديد كرد

دكتر علی خورسنديان عضو هيأت مديره بانك صنعت و معدن از شركت طوس فيوز واقع در استان خراسان رضوي بازديد كرد.

عضو هيأت مديره بانك صنعت و معدن از شركت طوس فيوز بازديد كرد

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، دكتر خورسنديان كه به استان خراسان رضوي سفر كرده بود، از شركت طوس فيوز بازديد نمود و در جلسه اي كه با حضور مدير استاني اين بانك، مديرعامل شركت ياد شده و تني چند از بازنشستگان مديريت استاني خراسان رضوي برگزار شد، حضور يافت.
در اين نشست محصولات نوين بانك صنعت و معدن در حوزه بانكداري ديجيتال و خدمات قابل ارائه توسط سامانه هاي راه اندازي شده در اين بانك معرفي و در خصوص امكاناتي كه در اختيار مديران شركت ها براي انجام امور مالي و فرآيند افتتاح حساب، انجام تراكنش هاي مالي، احراز هويت، درخواست تسهيلات، گشايش اعتبار اسنادي، ضمانتنامه و غيره در اختيار آنان قرار مي دهد بحث و تبادل نظر شد.
دكتر خورسنديان در حاشيه اين جلسه از زحمات و تلاش هاي كاركنان خدوم بازنشسته اين بانك تقدير نمود و اظهار داشت: بازنشستگان براي سازمان به مثابه یک گنجینه با ارزش مي باشند كه بايد از تجربيات و دانش آنان به عنوان مشاور در برنامه ریزیها و سیاست گذاریهای کلان بانك بهره گرفت.
دكتر خورسنديان تصریح کرد: در بحث جانشين پروري و مدیریت دانش نيز مي توان از تجارب و مهارت هايي كه بازنشستگان در بخش هاي مختلف بانك در طول 30 سال خدمت خود كسب نموده اند، استفاده كرد.
در اين مراسم همچنين كاركنان بازنشسته اين بانك به بیان نقطه نظرات، دیدگاهها و مشکلات خود پرداختند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید