کد خبر: 277612
۰
۰
نسخه چاپی

امنیت ایلام فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی، اظهار داشت: زحماتی که عزیزان ما در نیروی انتظامی متحمل می‌شوند و این حافظان امنیت که آسایش خود را فدای امنیت دیگران می‌کنند قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه باید در رسیدن به عدالت اجتماعی بیشتر تلاش کنیم، افزود: پلیس حافظ عدالت و امنیت اجتماعی است و افزایش دغدغه شهروندان، زحمات بیشتر پلیس را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان اینکه نقش ناجا یک نقش زیر ساختی است، گفت: در این زمان عملکرد نیروی انتظامی، نماد اقتدار جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: با بستر سازی و فضای مناسبی که نیروی انتظامی در بحث امنیت ایجاد کرده، امروزه شاهد انقلابی در بحث سرمایه گذاری بخش خصوصی و رونق اقتصادی در استان هستیم.

کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی منوط به اولویت قرار دادن اصل پیشگیری است

وی با اشاره به نقش پررنگ مشارکت مردمی در تامین امنیت، تصریح کرد: وظیفه اصلی پلیس، حفظ امنیت است و مردم نیز بایستی با مشارکت و همراهی با پلیس در این راستا گام بردارند و این تفکر و نگاه باید در تک تک افراد جامعه نهادینه شود تا همیشه شاهد امنیت پایدار در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، ادامه داد: وقتی مردم با خیال راحت و آسوده به مسافرت و تفریح می‌روند نشان از موفقیت نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت است که احساس امنیت را برای مردم فراهم ساخته است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه امروز عملکرد مثبت نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت برای مردم قابل لمس می‌باشد، افزود: نیروی انتظامی با رأفت و اقتدار در جهت امنیت شهروندان گام برمی دارد که این خود یک عبادت است.

وی با بیان اینکه کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی منوط به اولویت قرار دادن اصل پیشگیری است، اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرائم بایستی در دستور کار همه سازمان‌ها و نهادها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه، نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها اجتماعی دارد از تلاش این نیرو در راستای کاهش وقوع جرائم تقدیر کرد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید