کد خبر: 277832
۰
۰
نسخه چاپی

شهرری ظرفیت تبدیل شدن به کانون توسعه در کشور را دارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز اسحاق جهانگیری عصر سه شنبه در آئین افتتاح طرح توسعه یک واحد مرغداری در بخش فشافویه شهرستان ری که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و حسین توکلی کجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری صورت گرفت، اظهار داشت: شهرستان ری با ظرفیت‌های که دارد می‌تواند به عنوان کانون توسعه در کشور قرار گیرد.

جهانگیری عنوان داشت: ری به دلیل ظرفیت‌های خوب تولید یکی از شهرستان‌های مهم کشور است و نزدیکی شهرستان ری به تهران موجب شده که بازار بزرگ پایتخت در اختیار این شهرستان قرار گیرد.

معاون اول رئیس جمهور عنوان داشت: ظرفیت و قابلیت‌های شهرستان ری به نحوی است که می‌توان رشته‌های تولیدی که فاقد آلودگی هستند را در اطراف ری ایجاد کرد.

بر اساس این گزارش این واحد مرغداری در زمینی به مساحت ۱۳۱ هزار متر مربع با زیربنای ۱۸ هزار متر مربع با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعه مرغ و تولید ماهانه ۶۰۰ تن صورت گرفته که برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی کرده و برای اجرای این طرح ۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه صورت گرفته که امروز در بخش فشافویه شهرستان ری افتتاح شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید