کد خبر: 277834
۰
۰
نسخه چاپی

بازگشت ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در ورودی های ایلام به شهرهای مبدا

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار دلاور القاصی مهر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر تدابیر ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری خطرناک کرونا، طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی دارای پلاک غیر بومی داخل استانی و خارج از استان آغاز و تا اطلاع ثانونی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در این راستا ۸۰ خودرو به مبلغ ۵ میلیون ریال اعمال قانون شده‌اند، افزود: اعمال قانون و جریمه ۳۵۰ وسیله نقلیه متخلف از مقررات و محدودیت‌های وضع شده در خصوص مصوبات ستاد مقابله با کرونا از دیگر نتایج این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: رسالت مهم ماموران پلیس راه استان، حرکت در راستای حفظ جان انسان‌ها بوده و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددی در این راستا، نمود دیگری از انجام این رسالت مهم است.

وی از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در معابر درون شهری خبر داد و تصریح کرد: همکاری و مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش بسیار مهمی در کاهش شیوع بیماری کرونا داشته است.

سردار القاصی مهر گفت: خودروهای دارای پلاک غیر بومی در صورت ورود به استان به وسیله دوربین‌های کنترلی و همچنین تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راه اعمال قانون و برگشت داده خواهند شد.

وی افزود: اینگونه طرح‌ها برای دفاع از سلامتی مردم بوده و از آحاد شهروندان انتظار داریم همچون گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا به زودی شاهد حذف این بیماری خطرناک از کشور عزیزمان باشیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام به شهروندان توصیه کرد، در صورت امکان از سفرهای غیرضروری در جاده‌های استان اجتناب و محدودیت‌های ترددی وضع شده در خصوص مصوبات ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید