کد خبر: 277896
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت مراکز اقامتی بوشهر رصد می‌شود/ برخود جدی با واحدهای متخلف

محمدحسین ارسطوزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای ساماندهی مسافرت‌ها در استان بوشهر برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است و دبیرخانه ستاد اجرایی سفر ایمن و مسئولانه راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه مراکز اقامتی استان بوشهر موظف به اجرای دستورالعمل‌های سفر ایمن و مسئولانه هستند و نظارت لازم بر این امر صورت می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر اضافه کرد: دبیرخانه ستاد اجرایی سفر ایمن و مسئولانه استان بوشهر بر نحوه ارائه خدمات واحدهای اقامتی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت می‌کند.

جلوگیری از شیوع موج بعدی کرونا

وی با اشاره به اینکه اسکان مسافر فقط در واحدهای اقامتی دارای مجوز امکان‌پذیر است ادامه داد: واحدهای اقامتی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند مجاز به پذیرش مسافر نخواهند بود.

ارسطوزاده از رصد وضعیت مراکز اقامتی تا پایان تعطیلات خبر داد و افزود: ستاد اجرایی سفر ایمن و مسئولانه در راستای جلوگیری از شیوع موج بعدی کرونا به‌طور شبانه‌روز گزارشات مردمی را رصد می‌کند.

وی با اشاره به ممنوعیت اسکان در اماکن غیر رسمی و نصب چادر در سواحل و بوستان‌ها تصریح کرد: با واحدهای اقامتی متخلف در ایام نوروز برخورد لازم صورت می‌گیرد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5174948/فعالیت-مراکز-اقامتی-بوشهر-رصد-می-شود-برخود-جدی-با-واحدهای-متخلف

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید