کد خبر: 277897
۰
۰
نسخه چاپی

توزیع میوه دولتی در استان ایلام ادامه دارد

عزت الله عبدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توزیع میوه دولتی در سراسر استان با نرخ مصوب، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به میوه فروشی‌های منتخب نسبت به تهیه پرتقال و سیب اقدام کنند.

وی هدف از این توزیع را حمایت از تولید کننده داخلی و تنظیم بازار ایام نوروز ذکر کرد و افزود: طی روز جاری (سه شنبه، سوم فروردین ماه) با همکاری سازمان بازرسی کل استان و نظارت بازرسان سازمان صمت به میزان یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم پرتقال و دو هزار و ۸۵۱ کیلوگرم سیب در ایلام، ۷۰۸ کیلوگرم پرتقال و یک هزار و ۳۰۶ کیلوگرم سیب در ایوان و۶۰۰ کیلوگرم پرتغال و ۵۱۱ کیلوگرم سیب در آبدانان توزیع شده است.

عبدخانی با بیان اینکه سیب و پرتقال به میزان کافی ذخیره‌سازی شده و هیچ کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط کارگروه تنظیم بازار، توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب تا ۱۵ فروردین در استان ادامه خواهد داشت.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت ایلام تصریح کرد: تیم‌های بازرسی بر روند عرضه میوه شب عید نظارت کامل خواهند داشت و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید