کد خبر: 277955
۰
۰
نسخه چاپی

طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد در استان سمنان ۴۷ درصد رشد داشت

به گزارش اقتصادآینده نیوز محسن مسعودیان راد ظهر چهارشنبه در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از شرکت فعال درزمینهٔ مالی و مالیاتی سمنان در راستای طرح خودکفایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ضمن بیان اینکه سال گذشته سه هزار و ۵۶۴ مورد طرح اشتغال‌زایی در استان سمنان به اجرا درآمده است، ابراز داشت: ۱۰۳ درصد طرح‌های اشتغال‌زایی تحقق‌یافته که این رقم به نسبت سال ۹۸ به میزان ۴۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی از رشد ۴۳ درصدی اعتبارات طرح‌های اشتغال‌زایی در استان سمنان نیز خبر داد و گفت: ۵۶ درصد طرح‌های اشتغال به اجرا درآمده روستایی و ۴۴ درصد دیگر شهری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه هفت هزار و ۶۸۸ طرح اشتغال‌زا نیز تحت نظارت این نهاد قرار دارد، ابراز داشت: طی یک سال گذشته برای بهبود اوضاع کسب‌وکار مددجویان کمیته امداد چهار هزار و ۵۰۹ مشاوره شغلی ارائه‌شده است.

مسعودیان راد بابیان اینکه امروز کارآفرینی مددجویان استان سمنان در وضعیت مناسبی قرار داشته و درآمد مطلوبی دارند، تصریح کرد: با توجه به اینکه این شرکت مالی مالیاتی در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تأسیس‌شده می‌توان با به‌کارگیری مددجویان کمیته امداد در آن‌ها برای این افراد نیز اشتغال ایجاد کرد.

وی افزود: یکی از هدف‌های کلی کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف خود است تا این افراد بتوانند با ایجاد درآمد به اقتصاد خانواده و شهر خود کمک کنند لذا طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی در استان به‌طور جد موردحمایت و پیگیری قرار خواهد گرفت.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید