کد خبر: 277962
۰
۰
نسخه چاپی

خودروهای غیربومی در شهرهای نارنجی استان بوشهر جریمه می‌شوند

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ قدرت‌الله کشکولی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار می‌رود رانندگان همیشه و در همه حال رعایت قوانین و مقررات رانندگی را مدنظر قرار دهند تا شاهد کمترین حوادث باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان در همه محورها با سرعت مطمئن و مجاز رانندگی کنند، در محل‌های ممنوع سبقت نگیرند، حین رانندگی توجه آنها به جلو باشد و با تمرکز و هوشیاری رانندگی کنند.

نیازمند مشارکت جمعی هستیم

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با بیان اینکه رانندگان نباید هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی کنند، افزود: کسانی که با موتورسیکلت تردد می‌کنند حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با مشارکت جمعی و مسئولیت پذیری اجتماعی در رابطه با مراعات ضوابط تعیین شده، امنیت، ایمنی، سلامت و نشاط بهاری ارمغان سال نو برای همگان باشد.

کشکولی اضافه کرد: با توجه شرایط کرونایی حاکم بر کشور شعار ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت انتخاب شده است.

وضعیت ۴ شهرستان نارنجی است

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر وضعیت شهرهای بوشهر، دیلم، گناوه و کنگان نارنجی است افزود: توصیه و تاکید پلیس راهور به شهروندان و هم استانی‌های عزیز پرهیز از سفرهای غیر ضرور در ایام نوروز است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از جریمه‌های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان خبر داد و گفت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهرهای نارنجی ممنوع است.

جریمه‌های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی

وی تاکید کرد: برای افرادی که نسبت به ضوابط تعیین شده برای تردد در شهرهای نارنجی بی توجهی کنند، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه لحاظ خواهد شد.

کشکولی اظهار داشت: تردد شبانه در همه شهرهای استان از ساعت ۲۱ تا ساعت سه بامداد ممنوع است و افراد متمرد از طریق دوربین‌ها و همکاران پلیس مبلغ ۲۰۰ جریمه خواهند شد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5175217/خودروهای-غیربومی-در-شهرهای-نارنجی-استان-بوشهر-جریمه-می-شوند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید