کد خبر: 277965
۰
۰
نسخه چاپی

دست‌اندازهای تولید با همت مسئولان اجرایی قابل رفع است

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با مهر، اظهار کرد: پیام نوروزی امسال مقام معظم رهبری با محوریت تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها هشدار جدی به مسئولان است تا در مسیر تقویت تولید با تلاشی مضاعف به جلب رضایت سرمایه‌گذاران همت کرده و موانع پیش رو را به هر شکل ممکن برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: این موانع در بخش‌های مختلف از صدور بخشنامه‌های خلق‌الساعه گرفته تا چالش‌های پرداخت تسهیلات بانکی، مالیاتی و گمرکی همچنان تولیدکنندگان را رنج می‌دهد که در سفر اخیر وزیر صمت به گرمی نیز همه این مسائل و موضوعات را نماینده سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان گوشزد کردند.

قوانین دست و پا گیر تولید کشور را با مشکلات مواجه کرده است

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه چند سالی هست که برخی قوانین دست و پا گیر تولید کشور را با رکود و مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است که راه برون‌رفت از این رکود همت و عزم ملی است، اما در این همکاری کابینه دولت وظیفه سنگین‌تری به نسبت مردم و تولیدکننده‌ها بر عهده دارند.

در شهرستان محروم گرمی به رغم همه تنگناها سرمایه‌گذارانی با حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شهرستان حرکتی جهادی را آغاز کردند تا به افزایش توان اقتصادی و همچنین اشتغالزایی جوانان منطقه کمک کنند که گاه در این مسیر با دلسردی و توقف حمایت‌های عملی روبرو هستیم که در سال جدید باید همه این موانع رفع شود.

اسماعیلی بیان کرد: در سال جاری نمایندگان مجلس تلاش خواهند کرد تا با احصای قوانین و مقررات مزاحم در مسیر تولید به تقویت این بخش کمک کرده و حتی مشوق‌های حمایتی در همراهی و پشتیبانی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را در نظر بگیرند.

وی نتیجه و ثمره عمل به شعار سال را ارتقای رفاه مردم و بهبود معیشت آنها اعلام و تصریح کرد: افزایش تولید به تقویت درآمد مردم و بهبود زندگی مردم منجر خواهد شد که امیدواریم در سال جاری به اهداف مورد نظر دست یابیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید