کد خبر: 278012
۰
۰
نسخه چاپی

بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی نقش موثری در ارتقا امنیت دارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سردار علی افشار روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ فرماندهی انتظامی استان زنجان که با حضور سردار " رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان و مسئولان انتظامی استان برگزار شد با تبریک سال نو و با تاکید بر موضوعات آموزشی و انضباطی افزود: هوشمند سازی پلیس رویکردی با هدف بهسازی خدمات است.

وی با تقدیر از اقدامات و تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان زنجان بیان داشت: بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی نقش موثری در ارتقا امنیت دارد.

جانشین پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا مهمترین سرمایه پلیس را دانشت و بیان داشت: سرعت عمل و ارائه خلاقیت در طرح های جدید نشان از پویا بودن انتظامی استان دارد

سردار افشار با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دنبال برقراری ارتباط مستمر با مردم برای جلب اعتماد و افزایش مشارکت عمومی است، گفت: در اجرای ماموریت ها ارتقاء معنویت و توجه به نشاط و سلامتی مد نظر قرار گیرد.

نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز با تمام توان در خدمت مردم است

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این جلسه امنیت را مهم‌ترین عامل در آرامش خاطر مردم و مسافران دانست و اظهار داشت: مهمترین عنصر رشد و ارتقای یک سازمان منابع انسانی است.

سردار رحیم جهانبخش بر پیشگیری از جرائم و حوادث جاده‌ای به ویژه پیشگیری از سرقت‌های خرد تاکید و تصریح کرد: هر کاری که می‌کنیم و هر زحمتی که متحمل می‌شویم برای مردم و به خاطر مردم است.

سردار جهانبخش با اشاره به گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز با تمام توان در خدمت مردم بوده و خود را خدمتگزار مردم می‌داند، لذا در این راستا از تمامی ظرفیت‌های خود بهره می‌برد.

وی تاکید کرد: با صبر، حوصله و سعه صدر در برخورد با مراجعین و مردم باید تلاش کنیم اقدامات پلیس در ایام نوروز ارتقای رضایت‌مندی حداکثری شهروندان را در پی داشته باشد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5175388/بهره-گیری-از-ظرفیت-های-اجتماعی-نقش-موثری-در-ارتقا-امنیت-دارد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید