کد خبر: 278136
۰
۰
نسخه چاپی

۱۵ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی وارد استان سمنان شدند

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای طرح نوروزی راهداری از بیست و پنجم اسفندماه ۹۹ تا پایان تعطیلات نوروزی، بیان کرد: تمام عوامل راهداری در مسیرهای مواصلاتی استان حضورداشته و نسبت به خدمت‌رسانی به مردم و مسافران ازجمله ارتقای ایمنی، نگه‌داری راه و ابنیه، کنترل مبادی ورودی و خروجی اقدام می‌کنند.

وی بابیان اینکه یکی از اقدامات صورت گرفته توسط راهداری کنترل و بازرسی مداوم از وسایل نقلیه عمومی و ناوگان حمل‌ونقل استان سمنان است، بیان کرد: در تمام سطح استان اتوبوس‌ها، سواری‌ها، مینی‌بوس‌ها و ناوگان خودروی سنگین استان در قالب طرح نوروزی رصد می‌شوند.

کاهش تردد وسایل سنگین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه از بیست و پنجم اسفندماه ۹۹ تا چهارم فروردین‌ماه سال جاری ۱۵ هزار و ۸۹۱ مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری وارد استان سمنان شده‌اند، گفت: میزان ورود مسافران به دلیل کرونا کمتر شده است.

منصور کیایی بابیان اینکه در این بازه زمانی همچنین ۱۲ هزار و ۶۶۲ مسافر نوروزی از استان خارج‌شده‌اند، تأکید کرد: میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت در سطح راه‌های استان سمنان ۱۴.۵ درصد کاهش‌یافته است.

وی بابیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوروزی راهداری تا چهارم فروردین‌ماه سه میلیون و ۷۰۰ هزار تردد درراه‌های مواصلاتی استان سمنان ثبت‌شده است، گفت: مسافران و رانندگان می‌بایست باوجود ترافیک نسبی موجود درراه‌های استان، مراتب احتیاط را لحاظ کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید