کد خبر: 278138
۰
۰
نسخه چاپی

۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند مانه و سملقان اهدا شد

حجت‌الاسلام مجید بداریه در گفتگو با خبرنگار مهر از اهدای ۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند مانه و سملقان همزمان با ایام نوروز خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان ادامه داد: در ایامی که شیوع بیماری کرونا مزیدی بر علت گرفتاری‌های نیازمندان شده است و بسیاری از مردم با مشکلات معیشتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، به همت امامان محله شهرستان مانه و سملقان و همراهی خیرین خداجوی این شهرستان، تعداد ۱۰ سری جهیزیه برای تازه‌عروسان نیازمند شهر آشخانه تهیه و اهدا شد.

وی افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند با هدف تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان انجام شد تا مقدمه‌ای برای حل مشکل جمعیتی باشد که در این راستا امامان محلات با همراهی خیرین در این موضوع حساس و مهم نقش‌آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام بداریه تصریح کرد: امامان محلات ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی در محل استقرارشان نسبت به رفع مشکلات اجتماعی و معیشتی اقشار نیازمند به‌ویژه تهیه و تأمین حداقلی جهیزیه برای زوج‌های نیازمند از محل مشارکت‌های مردمی و خیرین، اهتمام ویژه‌ای دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان در انتها گفت: علاوه بر اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، حدود ۵۰۰ بسته کمک‌های مؤمنانه نیز از سوی مرکز نیکوکاری مسجد امام علی (ع) به نیازمندان شناسایی‌شده اهدا شد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید