کد خبر: 278146
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز حامی یابی گروه‌های جهادی برای ۲۰ هزار یتیم در اردبیل

به گزارش اقتصادآینده نیوز علی پیرجاهد عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق تفاهم نامه همکاری سپاه حضرت عباس (ع) با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل، ۲۰ هزار حامی برای حمایت از ایتام با مشارکت اقشار، نواحی، رده‌ها، پایگاه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی بسیج و بسیج سازندگی جذب می‌شود.

وی بیان کرد: حامی یابی برای ۲۰ هزار نفر از ایتام استان اردبیل از سالروز ولادت باسعادت حضرت امام مهدی (عج) و سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکل گیری رزمایش کمک مومنانه آغاز می‌شود.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل تصریح کرد: در این راستا از ظرفیت‌های موجود در بسیج و گروه‌های جهادی بسیج برای جذب حامی به ایتام در مناطق مختلف استان استفاده می‌شود که همراهی و همدلی مردم خیر و نوع‌دوست استان اردبیل در این طرح مهم و حائز اهمیت است.

پیرجاهد افزود: اجرای این طرح بزرگ از ارزشمندترین و معنوی‌ترین، اقدامات صورت گرفته در قالب رزمایش مومنانه توسط بسیجیان و جهادگران خواهد بود که بدون شک اجر و ثواب معنوی بسیاری به دنبال دارد.

وی با دعوت از عموم خیرین و مردم نوع‌دوست استان برای مشارکت در طرح اکرام ایتام، افزود: خیرین و مردم نوع‌دوست می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی و اقشار بسیج در سراسر استان اردبیل در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل خدمت به محرومین و نیازمندان را از توفیقات الهی در بسیج و سپاه دانست و افزود: با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی استان اقدامات خوبی در عرصه‌های محرومیت زدایی، خدمات رسانی و اشتغال‌زایی در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی گفت: بسیج به عنوان تبدیل کننده تهدیدها به فرصت، در سال گذشته خدمات شایانی برای مبارزه با ویروس کرونا و کمک مومنانه به نیازمندان انجام داد که تجلی بخش کارآمدی بسیج بود.

پیرجاهد بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ نیز رزمایش کمک مومنانه برای کمک به محرومین و نیازمندان تداوم خواهد داشت که جذب حامی به ایتام اردبیلی از جمله برنامه‌های محوری در قالب رزمایش کمک مومنانه استان است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید