کد خبر: 278203
۰
۰
نسخه چاپی

محورهای مواصلاتی استان سمنان در نوروز ۴ فوتی داشت

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان سمنان طی یک هفته گذشته در نوروز چهار فوتی داشته است، ابراز داشت: ساعت ۲۳:۳۰ شامگاه شنبه در محدوده سه‌راهی داورآباد آرادان محور جاده گرمسار به سمنان برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید منجر به جان باختن در دم دو مرد و یک زن و مصدومیت شدید یک نفر شده است.

وی بابیان اینکه برخورد تاکسی خطی با پژو ۲۰۶ طی این هفته در سه‌راهی مجن شاهرود باعث جان باختن یک نفر و مصدومیت هشت نفر شده است، افزود: طی بازدید از این محل به همراه مسئولان شاهرود تصمیم‌گیری‌های لازم برای رفع این نقطه حادثه‌خیز اتخاذ شد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه علت بیشتر حوادث رانندگی در استان عدم توجه به جلو، نبود هوشیاری و خواب‌آلودگی است، ابراز داشت: با توجه به کرونا به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری به‌طور جد پرهیز کنند و مسافرت‌های تفریحی را بعد از گذران پیک کرونا انجام دهند.

کبیری بابیان اینکه همه جاده‌های استان سمنان باز و تردد در آن‌ها برقرار است، تصریح کرد: هیچ جاده‌ای در استان سمنان مسدود نیست اما با توجه به شرایط جوی ورزش باد و احتمال بارش باران و مه گرفتگی در محورهای کوهستانی بهار است رانندگان قبل از سفر شرایط آب و هوایی را منظور کنند.

وی بابیان اینکه ۲۱ پایگاه انتظامی و راهنمایی و رانندگی در استان برای ارائه خدمات بهتر در قالب طرح زمستانه اضافه‌شده است، افزود: چنانچه رانندگان در طی مسیر با مشکلاتی مواجه شدند می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه و یا با نیروی انتظامی تماس بگیرند تا مشکل موجود رفع شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید