کد خبر: 278205
۰
۰
نسخه چاپی

تکمیل بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان/ کمیته بحران تشکیل شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز در پی تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان، کمیته بحران دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، اعضای هیئت‌رئیسه، رؤسای بیمارستان‌ها و جمعی از پزشکان متخصص به منظور بررسی و ارائه راهکارهای اجرایی برای حل این بحران در محل بیمارستان آیت الله طالقانی برگزار شد.

شکرالله سلمان زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این نشست گفت: با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در منطقه و افزایش موارد بستری در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های تابعه این دانشکده، ظرفیت تمامی بخش‌های این بیمارستان‌ها تکمیل شده است.

وی، علت تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها را رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی دانست و افزود: مراجعه دیرهنگام و با حال بد از سوی شهروندان باعث شد تا شمار بیماران بدحال در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها افزایش یابد و شرایط به گونه‌ای است که اگر این روند ادامه یابد، مجموعه درمانی دیگر نمی‌توانند پاسخگوی بیماران باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: درصد بسیار بالایی از موارد فوتی به علت مراجعه دیرهنگام شهروندان به بیمارستان است.

وی گفت: از مردم درخواست می‌شود که به محض مشاهده هرگونه علامت مشکوک به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند و در صورت تشخیص پزشک به بستری، بدون درنگ به بیمارستان مراجعه کرده و از درمان‌های خانگی و مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید